כך אמרה דבי וינשטיין מ-Google Emea בוועידת MAD ■ רבקה קהת, סמנכ"לית שיווק בגוגל ישראל: "יו-טיוב הוא המגרש האולטימטיבי לבנות מותגים"
בפאנל "תשתיות דוחפות לחדשנות" בוועידת MAD דנו מומחים מתחומי הטכנולוגיה, המשפט, העסקים והרגולציה בעתיד שירותי התקשורת ובאפשרויות שיתממשו כתוצאה משדרוגם
אריאל טלבי, מנכ"ל TAKANTO, בוועידת MAD: "היום אפשר כבר לקחת כל שלב באבולוציה הזו להשיג כל תוכן פרסומי ולהציג אותו ב-VR; לאט-לאט נראה שהתחום צובר תאוצה"
רן אברהמי, סמנכ"ל השיווק של AppsFlyer, בוועידת MAD: "יש עוד המון עבודה בתחום הביג דאטה, והאחריות של כולנו היא להביא קריאייטיב טוב ולהשקיע המון בטרגטינג"
גל בוועידת MAD של "גלובס": "נוצר מצב אבסורדי שהחייל אלאור עזריה נשלח לצבא ע"י כולנו, ואף אחד לא נרתם לעזרתו מהמערכת - גייסנו עבורו כמעט 600 אלף שקל"
גוגל גלאס זה לחנונים, ודור ה-Y משתמש בטכנולוגיה חדשה כדי להגשים ערכים של הסבתות שלהם ■ ברוכים הבאים לרצף התודעה התזזיתי של דיוויד שינג, שהרצה היום בוועידת MAD
דיוויד אוטליק, מייסד ומנכ"ל חברת סינטיק, בוועידת MAD של "גלובס": "אל תלכו על ביג דאטה בכמות - לכו על תובנות גדולות" ■ לכל הידיעות מוועידת MAD
מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, בוועידת MAD: "מחזור המכירות שלנו ברשת הוא מיליארד שקל בשנה" ■ לכל הידיעות מוועידת MAD
גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק, בוועידת MAD: "המסר הממוצע והמשתמש הממוצע - מתים" ■ "יש כבר 2.5 מיליון צפיות לסרטונים של תום יער" ■ לכל הידיעות מוועידת MAD
מה רוצה דור ה-Y? פאנל שעסק בשאלה התקיים בוועידת MAD של "גלובס" ■ עקיבא נוביק, ערוץ 10: "אנשים כבר לא אכפת להם מערוצים או מפלגות, רק מאנשים. לכן כולנו נרקסיסטים"
מנכ"ל פרטנר בוועידת MAD: "השוק מאוד רגיש להודעות כאלה ואחרות, של חברות או של משרד התקשורת" ■ לכל הידיעות מוועידת MAD
מנכ"ל משרד התקשורת בוועידת MAD: "את נתניהו לא מעניין 'הישרדות' או תוכניות אוכל, אלא חדשות. ודווקא שם החלטנו לא למנות דירקטורים" ■ לכל הידיעות מוועידת MAD
הוועידה, שמתקיימת היום במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א, תארח מומחים בפרסום ושיווק מהארץ ומהעולם ■ עוד במדד המותגים: אפל, קוקה-קולה, בנק הפועלים וטויוטה
לקראת ועידת MAD שתתקיים מחר, ויתקיים בה פאנל פותח בנושא דור ה-Y, ענו על השאלות הבאות וגלו האם אתם יודעים איך לראיין, לשכור ולנהל את דור המילניום
וואטסאפ: כוח מאוחד לדיירים מול הקבלן מחד ואמצעי שיווק אגרסיבי ליזמים מאידך ■ לרגל ועידת MAD של "גלובס": מהפכת התקשורת בשירות ענף הנדל"ן למגורים
יינג ואנג, מנהלת פיתוח עסקי בחטיבת סין של ב-PWC, תעביר סדנת אורח בוועידת MAD של "גלובס" ותדבר על האתגרים בפנייה לשוק המדיה בסין
בינה מלאכותיתבנק הפועליםאירועים ומינוייםמדד המותגיםמדד המותגים 2021מדד המותגים 2022מדד המותגים 2023מותגיםפייסבוקשיווק