מיכאל בר-זאב, מנכ"ל ביג פלוס, הציג בוועידת MAD 2017 את המיזם החדש של החברה, שייצא לדרך בחודשים הקרובים
גולדשטיין בוועידת MAD: "תקרת הפטור ממע"מ מהווה חסם משמעותי בצמיחת הסחר המקוון בישראל" ■ "היום 95% מהקניות ברשת הן מתחת ל-75 דולר"
גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק, בוועידת MAD: "אם פעם היינו שמים את כל תקציב הפרסום שלנו בטלוויזיה ובעיתונות - זה נגמר. היום אנחנו צריכים להתמודד עם פעילות Always on" ■ הבלוגרית זוהר אוריין: "אין תקופה טובה מזו להשפיע על התנהגויות של אנשים"
גיורא בר-דעה, המשנה למנכ"ל שטראוס, בוועידת MAD 2017 של "גלובס": "השינוי המהותי בשטראוס עוד לא קרה, הוא יגיע מכמה מקומות - הצרכן משתנה במהות, הרגלי אכילה משתנים"
איציק אברכהן בוועידת MAD: "אנו לא מתנהלים מול ספקים כמו שהתנהלנו לפני המחאה החברתית. היום מנהלים את המדף בסופר אחרת. שרשרת ההפצה היא אחרת, ויש יותר אינפורמציה"
רן גוראון בוועידת MAD: "בתעשיית הסלולר קורים דברים מדהימים, ואנחנו חלק מזה. אנחנו נותנים מסלולים משתלמים ואת הטכנולוגיה הטובה ביותר שיש" ■ "נציג אינטרנט 4 על 4 - מהיר פי ארבעה"
ועידת MAD 2017: גוגל זכתה במותג-העל במדד המותגים של "גלובס" ■ ברק רגב: "בשנים הקרובות נראית את רוב אוכלוסיית העולם מתחברת אונליין"
שר התקשורת בוועידת MAD 2017: "ראש הממשלה אמר לי משפט אחד מאז שנכנסתי לתפקידי - 'תעשה הכול כדי להיטיב עם האזרחים. תחרות, תחרות ועוד תחרות'"
בעלת השליטה ב"גלובס" אמרה את הדברים בוועידת MAD 2017 בת"א ■ הוועידה תארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ודיגיטל, מהעולם ומישראל ■ צפו בשידור החי
מכירים את תעשיית הפרסום? שולטים במתרחש במדיה? זה הזמן לאתגר את עצמכם עם שאלות קשות בדיוק בנושאים האלה בחידון נושא פרסים לקראת ועידת MAD 2017 של "גלובס". בהצלחה!
המושב יסקור את השינויים הדרמטיים בשוק הטלוויזיה בישראל בעקבות כניסת מתחרים חדשים לשוק ויבחן את ההשפעה שתהיה לכך על שוק התקשורת בכללותו
במליאת הפתיחה ישתתפו דאגלס רוזן, ראש מערך הדיגיטל והחדשנות ב-Omnicom Group, שירצה בנושא "העידן החדש של הטמעת הרב-חושיות בעולם השיווקי"
במושב מיוחד שיתקיים בוועידת MAD 2017 של "גלובס" ישתתפו מומחים מתחומי המדיה, החדשנות והדיגיטל, אשר ידונו בין היתר על הטרנספורמציה, התפקידים החדשים והתפיסה החדשה בארגון
הוועידה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל תארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ובדיגיטל, מהעולם ומישראל
השנה עמדה הוועידה בסימן השינויים הצפויים להשפיע על השוק, הטכנולוגיה שמטלטלת את כללי המשחק וכמובן - התמודדותם של דור ה-Y ודור ה-Z עם אתגרים אלה
מנכ"ל משרד התקשורת בוועידת MAD: "הוא שהפר ברגל גסה, במודע ובכוונה במשך שנים את הכללים - ועכשיו רוצה רישיון. זה בלתי אפשרי"
בינה מלאכותיתבנק הפועליםאירועים ומינוייםמדד המותגיםמדד המותגים 2021מדד המותגים 2022מדד המותגים 2023מותגיםפייסבוקשיווק