תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
יוסי לובטון ואבי גבאי / צילום: איל יצהר, כדיה לוי, גלובס

תקציב הפרסום של סלקום עובר מגיתם לקבוצת פובליסיס

התקציב יטופל ע"י צוות פעולה בפורמט "פובליסיס וואן" שינוהל ע"י דורית גווילי ויורכב מבכירים מנוסים בתקשורת, בהם יוסי לובטון, אילן צחי ואורי גל • תקציב סלקום עמד בשנים האחרונות על כ-25-30 מיליון שקל בשנה, אך בשוק מעריכים כי הוא צפוי להתכווץ מעט

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2020
מיכה שרייר, מנכל טמבור  / צילום: אלי גרוס

תקציב הפרסום של טמבור עובר מאדלר-חומסקי למקאן ת"א

בשנה האחרונה טמבור כמעט לא השקיעה בפרסום מסורתי, ויש להניח כי העברת התקציב למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2020
מוצרי טרה / צילום: רויטרס
בלעדי

הזיזו את הגבינה: גליקמן יטפל בתקציב טרה

בחברה המרכזית למשקאות הוחלט על צמצום מערך הפרסום משלושה משרדים לשניים • תקציב המותג נביעות יועבר לבאומן בר ריבנאי, ואילו תקציב טרה יועבר מיהושע TBWA לגליקמן שמיר סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

ארבעה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב שירותי בריאות כללית

מקאן ת"א, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO וגליקמן-שמיר-סמסונוב מתמודדים על תקציב קופת-החולים הגדולה בארץ, שהיקף הפרסום שלה עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2020
גל גדות בפרסומת לוואווי/ צילום: מתוך ערוץ יוטיוב

"לעומק התודעה" זכה בתקציב הפרסום הבינ"ל של וואווי בהיקף כ-500 מיליון דולר

המשרד יטפל בכלל הפעילות העולמית של המותג ב-115 המדינות בו הוא פועל • לזכות המשרד עמדה בין היתר העובדה שליהק לקמפיין המותג את השחקנית גל גדות, עוד לפני שכיכבה בתפקיד וונדר וומן

ענת ביין-לובוביץ' 26.02.2020
בן מוסקל, יגאל ברקת / צילומים: איל יצהר, שלומי יוסף

יהושע ובאומן זכו במכרז על תקציב הפרסום של עיריית ירושלים

למרות הביקורת הנוקבת על תנאי המכרז, לפחות חמישה משרדי פרסום התמודדו על התקציב שעומד על 8-12 מיליון שקל

18.02.2020
רמי יהושע / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של LG בהיקף 7 מיליון שקל ירוכז ביהושע TBWA

תקציב הפרסום של LG פוצל עד כה בין יהושע TBWA ובין מקאן ואלי, וכעת הוחלט לרכז את כל התקציב במשרד אחד

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2020
אבי גבאי / צילום: כדיה לוי

תקציב הפרסום של סלקום בהיקף כ-30 מיליון שקל בדרך למכרז

זאת על רקע שלל השינויים בחברה, בהם מינויו של אבי גבאי למנכ"ל • בתקציב הפרסום של סלקום מטפל מאז 2006 משרד הפרסום גיתם BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2020
מיקרוסופט / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

בעננים: LEAD יטפל בתקציב הפרסום של מיקרוסופט

משרד הפרסום LEAD קיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של חברת מיקרוסופט לפרויקט השקת הענן של החברה בישראל • למרות שמדובר בתקציב לא גדול באופן יחסי המוערך ב-3 מיליון שקל בלבד, מדובר במותג נחשק בקרב משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2020

האם קבוצת הרכב UMI לקראת שינויים במערך הפרסום?

UMI מנהלת לאחרונה גישושים מול מספר משרדי פרסום על-מנת לבחון אפשרות להעביר את תקציב הפרסום שלה מראובני-פרידן למשרד אחר • בתוך כך, תקציב מותג השכרת הרכב AVIS עוזב בקרוב את ראובני-פרידן בשל ניגוד אינטרסים

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2020
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

הישג מתוק: תקציב פררו יטופל ביהושע TBWA ובגליקמן-שמיר-סמסונוב

בעקבות המכרז, משרד שמעוני-פינקלשטיין יוצא ממערך הפרסום של החברה • היקף התקציב הכולל עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020

הבייבי החדש של אדלר-חומסקי: תקציב הפרסום של סימילאק

התקציב, בהיקף של כ-7 מיליון שקל, נוהל בשמונה השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

שירותי בריאות כללית יוצאת למכרז על תקציבי הפרסום והדיגיטל

היקף התקציב של שירותי בריאות כללית מוערך בלמעלה מ-10 מיליון שקל • הקופה מכוונת למשרדים גדולים בלבד ודורשת כתנאי סף לפחות שני תקציבים בהיקף של 25 מיליון שקל לשנה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2020
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של קבוצת זאפה

היקף התקציב עומד על כ-7 מיליון שקל • על התקציב התמודדו כשישה משרדים בסדרי גודל שונים, לרבות משרדי דיגיטל וסושיאל

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2020
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

משרדי הפרסום הצביעו ברגליים: תקציב חברת החשמל נשאר באדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של חברת החשמל הוא כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל משרדי הפרסום הגדולים לרצות להתמודד עליו • עם זאת, במשרדים חשו שבחברה הייתה העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב – ולכן הם בחרו שלא להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2020
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום, גלובס

גדעון עמיחי יטפל בתקציב הפרסום של המותג SKYMAX

היות שמשרד הפרסום מקאן ת"א מחזיק בתקציב של MAX אבל גם בזה של אל על, הוחלט ב-MAX כי תקציב תת-המותג SKYMAX יטופל ב"משרד קטן בעל ניסיון של משרד גדול"

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 1040 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 65