הרווח הנקי ברבעון השלישי טיפס בכ-16% לסך של 186 מיליון שקל • בסיכום שלושת הרבעונים הראשונים של 2020 מציגה הקבוצה גידול של 3.4% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד
מיכאל שטראוס, שהלך לעולמו בגיל 86, בנה מעצמת מזון שרושמת הכנסות של כ-8.5 מיליארד שקל בשנה • "גלובס" ממפה את הצמתים המשמעותיים שהפכו את שטראוס למה שהיא היום
שטראוס מבכירי אנשי העסקים בישראל, הוביל במשך שנים את חברת המזון • תחת ידיו הגיעה החברה להישגים משמעותיים והפכה לקונצרן מזון בינלאומי • את ראשות החברה העביר לפני כשני עשורים לבתו עפרה • מאז המשיך לפעול לקידום התעשייה והחברה בישראל בדגש על הגליל
השותפות של חברת המזון הישראלית ושל פפסיקו האמריקאית תחת המותג אובלה מעמיקה את אחיזתה בשוק הגרמני במטרה להפוך בתוך חמש שנים למובילת השוק • עד כה המכירות של החברה בגרמניה נעשו באמצעות מפיץ חיצוני
גורמים בענף החלב מסבירים כי המחלבות מתקשות לספק סחורה על רקע גל החום של השבוע שעבר, הביקושים המוגברים לקראת החג והידוק הסגר • המחסור הוא בעיקר בחלב של שטראוס וטרה
שיתוף הפעולה בין השתיים ימשך עד יום חמישי, והוא כולל מכירה מארז של ציידנית ותיק ממותגים, ועשרה מוצרים של החברה ב-50 שקל • בניגוד לנהוג בוולט, בשטראוס מסבסדים את המשלוח, כך שלא ייגבו דמי משלוח על ההזמנה
קבוצת המזון הצליחה לשמור על יציבות במכירות וברווח הנקי ברבעון השני, תודות לביקוש המוגבר למוצריה בארץ ובעיקר למוצרי חלב, סלטים וממתקים בעיקר בחודשים מאי ויוני
מתחילת השנה נרשמה בענף צמיחה בשיעור חריג של 9%, אך לצד הצמיחה הקמעונאית, חלק ניכר מחברות המזון ממשיכות להיפגע בהיקף הפעילות המוסדית שלהן - במסעדות ובמלונות
זוהר ימשיך בתפקידו עד לסוף שנה זו ובמקביל יחל באיתור מנכ"ל לחברת המים • במהלך 30 השנים האחרונות כיהן במגוון רחב של תפקידים בכירים בקבוצה, בין היתר כמנכ"ל הפעילות הבינלאומית של שטראוס
אפקט הקורונה המשיך לתמוך בצמיחה בקניות ברשתות השיווק גם בחודש מאי • נתוני סטורנקסט מציגים גידול חריג בשוק שהתרגל לצמיחה מתונה בשלוש השנים האחרונות
ל"גלובס" נודע כי חברת המזון השנייה בגודלה בישראל מציעה לצרכנים לצלם את הקבלות בסופרמרקט ולתרגם אותן לקופונים ברשתות מזון • מדובר ביצרנית המזון הראשונה שמציעה לתת "כסף" לצרכנים בתמורה למידע על הקניות שלהם, ובהמשך תוכל להציע גם מבצעים והנחות ללא תלות בקמעונאי
קבוצת המזון שטראוס נהנתה מרבעון חיובי בישראל בהשפעת הפסח והקורונה, אבל נפגעה מעוצמתו של השקל • פרסום בסופרבול האמריקאי העלה את הוצאותיה של חברת המטבלים סברה ופגע ברווחיה
חברת המזון השנייה בגודלה בישראל משיקה בימים אלה חומוס אחלה מועשר בחלבון, ובחודש הבא גם פסטה רביולי גבינה מועשרת חלבון • בהמשך מתכננת החברה לבצע השקות של מוצרים בתחומים נוספים
קבוצת המזון מדווחת על ירידה שנתית של 0.5% בהכנסות לכ-8.5 מיליארד שקל, בעיקר כתוצאה מהתחזקות השקל מול הריאל הברזילאי ומטבעות אחרים • בשורת הרווח הנקי הציגה הקבוצה צמיחה של 12% ל-547 מיליון שקל • המנכ"ל בר-דעה על הקורונה: "הגענו מוכנים לאירוע המשברי הזה"
חברת המזון השנייה בגודלה בישראל לא מסתפקת ברשתות השיווק, ותחל למכור מוצרים ישירות דרך האתר של רשת ירקניות הבוטיק "נוי השדה" • משבר הקורונה גורם לעומסים על מערכי המשלוחים של רשתות השיווק ומביא למבול יוזמות שמנסות לעקוף אותן
חברת-הבת שטראוס קפה BV רוכשת באמצעות המיזם C3 את חברת מיטצוי אלימנטוס • העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים בברזיל
דוחות כספייםרשות התחרותהעלאת מחיריםחברות מזוןיוקר המחיהמחירי המזוןניר ברקתעפרה שטראוסשי באב"דתנובה