הרשת החברתית שואפת להתחיל לנצל את הפוטנציאל המסחרי העצום שלה והכריזה על כניסה לשלושה תחומים: איקומרס, פלטפורמת יוצרים וכלים ליצירת תוכן • אילו פיצ'רים יגיעו בחודשים הקרובים לישראל, ומהו הכוח החזק של טיקטוק שמייחד אותה מהאחרות?
פריטי הלבוש שנכנסו למיינסטרים המשרדי (שלום מכנסיים קצרים, להתראות עקבים), האפשרות לעבוד מחו"ל (למשך שבועיים), וגם האווירה הנאחסית מאז הקורונה • ביקור ב-eBay ישראל • הברזייה
הם היו יכולים להצליח, אבל המציאות הסתדרה אחרת: המותג שנסגר כשכולם חגגו, הרשתות שלא הרוויחו מהנהירה לאונליין, המסעדנים שאיחרו את הרכבת, ההזדמנויות שרשת 13 החמיצה ועוד 6 דברים ש(לא) התרחשו השנה
בשנה וחצי האחרונות הישראלים אימצו הרגלי קנייה חדשים - כך עולה מסקר שערכה חברת הייעוץ מקינזי במטרה לבחון את השפעות המגפה • 30% רכשו לראשונה מותגים פרטיים של רשתות מזון, 44% ימשיכו לרכוש אונליין גם בשנים הבאות, ו-15% ייקחו הלוואה עבור מותרות
המספרים של סופרמרקט האונליין קוויק משתפרים ברבעון השני של 2021 אז למה זה לא בא לידי ביטוי בבורסה, מה עומד מאחורי ההנפקה של חברת המשקפיים וורבי פארקר, ומה ירוויחו המשתמשים משיתוף הפעולה של טיק טוק ושופיפיי • הסיכום השבועי של דיגיטל. טק. עסקים
הענקיות האמריקאיות מאמצות את טרנד העסקאות בשיטת "קנה עכשיו, שלם אחר-כך", תעשייה שצפויה לגדול פי 10-15 עד ל-2025 ותגלגל טריליון דולר • מנכ"ל חברה ישראלית בתחום: "התעשייה הזו הופכת למיינסטרים, היא תחליף את כרטיסי האשראי"
מנתוני קבוצת יפעת עולה כי הגופים שהובילו את ההוצאה על פרסום בשנה האחרונה הם ביט של בנק הפועלים עם 6.82 מיליון שקל ואתר יד2 עם 6.8 מיליון שקל
בשנת 2020 הסתכם שוק האופנה הישראלי ב-23 מיליארד שקל, והוא עתיד לצמוח עוד יותר • עם זאת, התחזקות הרכישה באונליין וההתנהגות הצרכנית של דורות ה-Z וה-Y מובילות לירידה בפדיון של החנויות הפיזיות • שחקנים שלא ישנו כיוון ייסגרו - או ישנו ייעוד
ענקית הקמעונאות מציעה ללקוחות הישראלים משלוח בחינם בקנייה מ-65 דולר • עם זאת, לא מדובר בכל מגוון המוצרים באתר
אמזון נהנתה משיטפון של קונים מאז שהחלה המגפה, אולם אנליסטים צופים כי הצמיחה תאט כעת כשהכלכלות בעולם נפתחו מחדש • ההכנסות הסתכמו בכ-113 מיליארד דולר, פחות מהתחזית • המניה יורדת במסחר המאוחר ביותר מ-5%
תוך זמן קצר הפכה חברת SHEIN הסינית לאתר מכירות האופנה הגדול בעולם • גם בארץ היא שחקנית חזקה, יותר מטרמינל X, אסוס ונקסט ביחד • הפתרון הוא לא ביטול הפטור ממע"מ, אלא גיבוש תוכנית נאמנות שמעודדת רכישה באתרים כחול-לבן
הרכישות שלנו באינטרנט משפיעות גם על חברות התעופה: נתוני eMarketer מייחסים גידול עולמי של 27.6% בהיקף הקניות באונליין בטווח של שנה, מה שמתורגם לעלייה בהכנסות מהטסת מטען • בכיר בענף התעופה: "הביקוש להטסת מטען הוא אדיר, והמחירים בהתאם"
חברת המלצות התוכן טאבולה הודיעה על רכישת חברת האי-קומרס קונקסיטי תמורת סכום עתק של 800 מיליון דולר, בין הרכישות הגדולות ביותר שביצעו חברות ישראליות • קונקסיטי, עם לקוחות כמו eBay, תהפוך לזרוע המסחר המקוון של טאבולה
בכל העולם מבינים שעיקרון השוויון לא יכול לסבול אפליה כזו של המגזר העסקי המקומי וכבר פועלים כדי לתקן את הטעות הזו • הגיע הזמן שגם אנחנו נלך בכיוון הזה
מערכת המס צריכה להתאים עצמה למציאות המשתנה, אך יוקר המחיה עדיין כאן, ולכן חייבים להיערך לשינוי הנדרש ולעשותו בזהירות
אסף הנעמן הלל, בן 50, נשוי פלוס שלוש, מתגורר בפרדסיה • בעלים ומנכ"ל משותף של נסיקה עצמאית, חברה המלווה עסקים בתחום השיווק והפרסום באינטרנט • מעסיק 5-7 עובדים • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז
עלי אקספרסSHEINאמזוןכרטיסי אשראימועדוני צרכנותמסחר מקווןקמעונאותקניותשופ אנליטיקסשופרסל