גולן טלקום, חברת הסלולר של אמ"צ, הציגה ברבעון צמיחה של 39% ברווח התפעולי, שהגיע ל-29 מיליון שקל, למרות עלייה של 1% בלבד בהכנסות • אמ"צ תחלק דיבידנד של כ-22 מיליון שקל
במסגרת זו, אלקטרה צריכה תחבור לעסקים קטנים ובינוניים ותציע להם שירות שכולל ייעוץ, הקמת חנות, שיווק, אחסון לוגיסטי ומערך משלוחים • בנוסף, החברה נמצאת במו"מ מול בנק הפועלים על-מנת לכלול בתוכנית גם הצעה למימון באמצעות הלוואה לאותם עסקים
החברה הקימה שתי חטיבות חדשות: חטיבת לקוחות שבראשה יעמוד טל בית הלחמי וחטיבת טכנולוגיה ופיתוח עסקי שבראשה יעמוד שי דרחי
חברת מוצרי החשמל מסכמת רבעון שלילי במיוחד עם שחיקה ניכרת בפעילויות השונות, שהובילה לירידה של 18% בהכנסות ל-691 מיליון שקל ולצלילה של קרוב ל-70% ברווח הנקי, שהסתכם ב-13 מיליון שקל • מניית אלקטרה צריכה איבדה מתחילת השנה כ-40% מערכה, ומשקפת לחברה שווי של כ-800 מיליון שקל
שכרו של צביקה שווימר באלקטרה מוצרי צריכה צפוי להיות נמוך משמעותית מזה של קודמו בתפקיד, זאב קלימי • באמ"צ מעריכים את עלות העסקתו השנתית ב-1.4 מיליון שקל, לפני מענק, ועל בסיס חלוקת שווי האופציות שיקבל לחמש שנים
כחודשיים לאחר שחברת אלקטרה צריכה דיווחה על סיום תפקידו של המנכ"ל זאב קלימי, מודיעה היום החברה על מינוי מנכ"ל חדש – צביקה שווימר, שפרש לאחרונה מתפקידו כמנכ"ל דלתא ישראל
מנכ"ל דלתא ישראל עזב את תפקידו לאחר 7 שנים לטובת רשת אורבניקה, שנרכשה לאחרונה ע"י קסטרו
המטרה: להכפיל את המכירות ל-40 מיליון שקל ■ קהל היעד של הרשת הוא צעירות בנות 15-25, והיא מתמקדת בהלבשה תחתונה ■ בחברה גם בוחנים אפשרות לפתח למותג רשת בחו"ל
בגדי Delta fit יימכרו בקונספט של חנות בתוך חנות ב-170 סניפי דלתא, המשביר ו-H&O
מיהו איש העסקים שהתיר לבתו להתחתן רק אחרי שווידא שהחתן לעתיד הוא אוהד מכבי חיפה? מי המנכ"ל שלא יישן אם לא יראה את יוסיין בולט? ומי מרגישה הכי בבית כשהיא באצטדיון?
דלתא תפתח בשנה הבאה שתי חנויות קונספט למותג, שמיקומן טרם נקבע ■ ב-5 השנים האחרונות סבל המותג פומה משחיקה במכירות בישראל, וככל הידוע הפעילות בארץ הסבה הפסדים לפומה העולמית
בשבוע האחרון חנכה החברה חנויות ראשונות ברשת, בקניון רחובות, איקאה צפון, ביל"ו סנטר, קניון גבעתיים ומרכז ירושלים ■ עד סוף השנה ייפתחו שתי חנויות נוספות
אורי קילשטייןאלקואלקטרה מוצרי צריכהדוחות כספייםחנויות נוחותיינות ביתןסבן אילבןקמעונאותקרפוררשתות שיווק