תערוכת המזון הגדולה בעולם, סיאל 2010, ממחישה את הדרישות של הצרכן המערבי מיצרניות המזון: נוחות, בריאות, מוצרים ייחודיים לרגישויות שונות ומוצרי תענוגות
החברה, יצרנית מערכות ביתיות להכנת משקאות מוגזים, תנסה לגייס בנאסד"ק עד 95 מיליון דולר ■ קרן פורטיסימו ביצעה ב-3 השנים האחרונות הצפת ערך מוצלחת
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
סטורנקסט: הקרבות בין רשתות השיווק שחקו משמעותית את המחירים לצרכן ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת צמח במחצית הראשונה של השנה ב-2.2%, בעיקר הודות למבצעי הכמות
מוצרי מזון דיאטטיים, מופחתי שומן ונטולי סוכר יקרים יותר ממוצרים רגילים, כשהפער מגיע גם ל-30% ■ מבדיקת אתר "פרייסל" עבור "גלובס" עולה כי במשקאות ובמוצרי חלב ההבדלים נמוכים מאשר במוצרי המזון היבש
המשקאות פונקציונאליים דוחקים הצידה את המשקאות המסורתיים
בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב
מתחם משקאות האנרגיה היה למתחם התוסס ביותר בתערוכת המזון העולמית אנוגה: 45 מותגים נלחמו על תשומת-לב המבקרים ולא בחלו בשום אמצעי כדי לכבוש את עיניהם, לרבות רקדניות וחשפניות
תערוכת המשקאות דרינטק 2009 שנערכה בשבוע שעבר במינכן הפגישה את החדשנות עם המיתון ועם אורח החיים הבריא ■ התוצאה: חזרה לאריזות גדולות, פפסי מרכיבים טבעיים בלבד ומשקאות מסוכרים שאינם מזיקים לגוף
הסל הזול השנה נמצא אצל רמי לוי ומשקף ירידה של 13% לעומת הסל בשנה שעברה ■ גם במגה בול ובשופרסל דיל ירדו המחירים ■ חצי חינם היא היקרה בהשוואה, ובמחיריה לא חל שינוי ■ הפער בין הסל היקר לזול: 30%
סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים
[למדור שוקי עולם] אזרחי מערב אירופה שתו 9.8% בירה השייכת להיינקן ואמסטל; מדינות מזרח אירופה שתו 12% פחות, ואזרחי יבשת אמריקה שתו 16% פחות
נביעות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של קבוצת קוקה-קולה שוק המשקאות הוא בין הראשונים להיפגע מהמיתון, ונתוני המכירות של דצמבר אינם מבשרים טובות ל-2009
שוק המזון והמשקאות המבורקד רשם ב-2008 צמיחה כספית של 14.4% תנובה הובילה את הצמיחה בשוק, כמו גם בשוק החלב - ואילו שטראוס איבדה נתחי שוק בשני השווקים בשוק הנון-פוד נרשמה צמיחה מינורית בלבד
FMCGאלכוהולהחברה המרכזית למשקאות קליםייןיפאורה תבורימזוןמשקאות קליםסטורנקסטקוקה קולהקמעונאות