לפעמים גם המנכ"לים הממותגים במשק מצליחים רק בזכות מטרייה תדמיתית • דעה
חוץ מאשר התמודדות עם גלובליזציה, לאומנות, מלחמות סחר, בינה מלאכותית וביג דאטה, המנכ"לים נדרשים כיום יותר ויותר גם לנקוט עמדות חברתיות מוצהרות, לתת תשובות לעובדיהם ולמלא את הריק הערכי שהפוליטיקאים משאירים
ארז ויגודמן, מנכ"ל טבע לשעבר, הוא אחד מאנשי העשור של "גלובס" • פרויקט מיוחד
התפיסה שלפיה דמעות בעבודה הן התנהגות לא מקצועית, מתחילה להשתנות • מדוע חשוב לעודד קולגות לבטא רגשות, ואיך זה תורם לחדשנות?
מחקר חדש שהתפרסם בכתב עת מדעי בינלאומי מצא שגישה ישראלית טיפוסית המדגישה טכנולוגיה מגבילה את ההצלחה של חברות בשווקים בינלאומיים – הפתרון הוא פיתוח גישה אסטרטגית מן החוץ אל הפנים • דעה
ברלב"ד שמים דגש על החשיבות של זמינות העובד • ואני חשבתי שמה שחשוב לפני הכול זה הבריאות של העובד ושביעות-הרצון שלו ממקום העבודה ומהחיים
הם בכירים, הישגיים, שאפתנים וחרוצים, ודווקא הם משלמים לא פעם את המחיר הנפשי הגבוה ביותר במקום העבודה שלהם. אנשי המקצוע כבר מודעים היטב לתופעה שזוכה לעיתים לכינוי "דיכאון מנהלים", המנהלים עצמם מודעים לה הרבה פחות
לפעמים העובדים יעילים יותר כשהמנהלים שלהם עוזבים אותם לנפשם, אבל איך דואגים שזה יקרה? לשני הצדדים יש מה לעשות
מיהן המנהלות הבכירות שחולשות על פעילות משמעותית, והובילו מהלכים מרכזיים • 'ליידי גלובס' מסכם את השנה החולפת
מהם 3 האלמנטים באמצעותם מנהלת צעירה בנתה את עצמה כמובילה בתחומה, למרות הטעויות?
מחקר חדש מראה שתחושות שליחות ומשמעות מופרזות עשויות להפוך עובדים לקשים לניהול
פורטפוליו עם יעל יגלום, מייסדת ובעלי יולו: "כשהרגשתי שבוער בי לצאת לדרך עצמאית, בעלי אמר לי, 'למה לא תקימי רשת לבד?'"
על רשות התחרות להבהיר מהן הפעולות שנושאי משרה נדרשים לנקוט כדי שיעמדו ברף הקבוע בחוק התחרות
איך אפשר כמנהלים – ולא בהכרח בכירים – לשנות בעיה ארגונית מהותית?
"גלובס" ממשיך לעקוב אחר פרויקט המנטורינג ההפוך במדטרוניק - והפעם: מנכ"ל מדטרוניק, ירון יצהרי, נחנך על-ידי עובד מיחידת הסוכרת, תומר רוט
גם אנשים משכילים ומנוסים עלולים להיתפס כסחורות ולהשתכר בהתאם
בינה מלאכותיתחצי שעה של השראהיחסי עובד-מעבידמגזין הניהול של הרווארדמחקרמעסיקיםניהולניהול וקריירהקידוםשוק העבודה