לכל באזז יש תאריך תפוגה. זיהויו מונע פדיחות למותג, וזה רלוונטי גם לראיונות עבודה
הגיע הזמן שלישראל תהיה "הבטחה מותגית" אחידה וחזקה. תגליות הגז יכולות לסייע בכך
הרשת עלולה לאבד לקוחות מבולבלים בשל שינויי מיצוב תכופים, מתיחה וכיווץ של המותג
התקציב טופל בשנה האחרונה בידי יהושע TBWA ■ חברת בגדי-הים תצא בקרוב לתהליך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל
פייסבוק לא ממתג אותך מחדש. כנראה תישאר קורקינט - רק שעכשיו כל העולם יידע את זה
עולם האקדמיה הוא עסק קמעונאי לכל דבר - מי הם הלקוחות ומה הם המוצרים
בפיס רצו לבנות ללוטו סיפור מותג חדש, ולכן האסטרטגיה החדשה לא עוסקת ברגע הזכייה
כשהטכנולוגיה כבר אינה ייחודית, וכשרמת השירות הגבוהה היא גם נחלתם של המתחרים - לא נותר למנהל המותג אלא לנסות להתקרב אל הקונים דרך הרגש ■ איך עושים זאת?
הרצל עוזר: "כשאני באופן אישי מטפל בתקלות שירות, מתנצל בפני לקוח ומשפר את הטעון תיקון - הקערה מתהפכת על פיה, הלקוח מפיץ את הבשורה ומביא לקוחות חדשים"
אחת הביקורות: "הלוגו החדש של GAP נראה כמו משהו שילד יצר בעזרת תוכנת ציור פשוטה" ■ בימים האחרונים אף נפתח חשבון טוויטר הלועג למנהלי החברה על המהלך
ככל שההמחשה של המוצר תהיה אפקטיבית יותר - נוכל לגבות עליו פרמיה גבוהה יותר
תקציב הפרסום של החברה טופל בשנה האחרונה ביהושע TBWA ■ בגוטקס מתכוונים לצאת למהלך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל
מדובר בסכום גבוה פי 10 מתקציב ההסברה הנוכחי של ישראל ■ עיקר ההשקעה: ברשתות חברתיות ■ בתכנון: מכרז בקרב חברות שיווק ופרסום מוטות אינטרנט
WRIGLEY יצרה מותג מסטיקים חדש בעל אישיות שונה לחלוטין משל המותג הקיים אורביט
מדי יום שישי עובר מסרון מהיהדות שלי לחברי "המועדון", שאני מגדירה אותו "אקסקלוסיבי"
בימים אלה יצא לדרך פרויקט מיצוב מחדש של ישראל, שנועד לשפר את האופן שבו ישראל מתקשרת את עצמה לעולם ■ הממונה על הפרויקט במשרד החוץ: "דימויה הבינלאומי של ישראל אינו משרת את האינטרסים שלה"
גיוס עובדיםחברות הייטקמדד המותגים 2019מותגיםמיתוג מחדשניהול וקריירהפייסבוקפרסוםשוק העבודהשיווק