עם בריכה פרטית ונוף לים: בכמה נמכרה הדירה היקרה ביותר בדובאי?

בחוף פרטי, בתוך כפר נופש: ג'ומיירה, חברה ממשלתית מדובאי המתמחה בבנייה וניהול של מלונות, הודיעה על מכירת פנטהאוז בסכום שיא של 115 מיליון דולר • שטח הפנטהאוז עומד על יותר מ-2,500 מ"ר • לפי חברת הוטלייר, בדובאי יש כיום את הריכוז הגבוה ביותר של מגורי יוקרה, כאשר השוק צפוי לצמוח ב-72% עד 2030

אתר הנופש ג'ומיירה מרסה אל ערב, דובאי. ייפתח ברבעון האחרון של 2023 / צילום: Shutterstock, Pavlovich Viktor
אתר הנופש ג'ומיירה מרסה אל ערב, דובאי. ייפתח ברבעון האחרון של 2023 / צילום: Shutterstock, Pavlovich Viktor

פנטהאוז שעדיין נמצא בשלבי בנייה נמכר בסכום שיא של 115 מיליון דולר בדובאי, שם שוק דירות היוקרה חווה התאוששות מרשימה ממגפת הקורונה, עם עסקאות רבות במחירים שהולכים ועולים. ב-"mansion global" מדווחים כי מדובר בדירה היקרה ביותר שנמכרה באמירות עד כה. שטח הפנטהאוז עומד על יותר מ-2,500 מטרים רבועים, מתוכם כ-1,200 מטרים רבועים של שטח חיצוני ובריכה פרטית.

בכמה נמכר מגרש של 400 מ"ר לבנייה של בית בודד ברמת השרון? | עסקאות השבוע
השכונה בברונקס שהפכה לשוק הלוהט של ניו יורק 

קבוצת ג'ומיירה, חברה ממשלתית מדובאי המתמחה בבנייה וניהול של מלונות ואתרי נופש, הודיעה הבוקר (ש') כי הפנטהאוז ממוקם באתר הנופש ג'ומיירה מרסה אל ערב - ובו, מלבד הפנטהאוז, גם מלון יוקרה, מסעדות, ספא, דירות נופש ומרינה עבור סופר-יאכטות. לפי הדיווח ב-"architectural digest", אתר הנופש נמצא בחוף הפרטי הגדול ביותר באמירות, והוא צפוי להיפתח ברבעון הרביעי של 2023. האדריכל שעומד מאחוריו הוא שון קילה, שעיצב את מוזיאון העתיד בדובאי - מבנה שהוכרז על ידי נשיונל ג'יאוגרפיק כאחד מ-14 המוזיאונים היפים ביותר ברחבי העולם.

מוזיאון העתיד בדובאי / צילום: Shutterstock, Risal Khan
 מוזיאון העתיד בדובאי / צילום: Shutterstock, Risal Khan

"ג'ומיירה מחויבת להרחיב את סל בתי המגורים הממותגים שלה, על מנת להשיג את הביקוש ההולך וגובר לקונספטי החיים היחודיים שלנו ולסטנדרטים של שירות יוצא דופן", אמרה מנכ"לית הקבוצה, קטרינה ג'יאנוקה, וסיפרה כי נמכרו עוד שלוש דירות פנטהואז ו-17 דירות נופש נוספות. לדבריה, "המגורים בג'ומיירה מרסה אל ערב הם ללא ספק הצעה אטרקטיבית עבור קהל המשקיעים שלנו".

לפי חברת הוטלייר, בדובאי יש כיום את הריכוז הגבוה ביותר של מגורי יוקרה, כאשר השוק צפוי לצמוח ב-72% עד שנת 2030. הבית היקר ביותר בשוק באמירות כיום הוא אחוזה מפוארת הכוללת ג'קוזי העשוי מזהב 24 קראט, אקווריום עם שונית אלמוגים ו-160 עמודי שיש, העומדת למכירה עבור 204.2 מיליון דולר. בחודש מאי, מחירי נכסי היוקרה בדובאי סיימו קפיצה שנתית של 44%, יותר מכל עיר אחרת הנמדדת בדוח מדד הערים העולמיות של חברת הנדל"ן "Knight Frank". על פי הדוח, הדבר משקף "שוק שעובר שינוי מבני משמעותי".