דודי שמעוני

דודי שמעוני
מבעלי משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין

כתבות אחרונות

 
פרנק מלול, מנכ''ל ערוץ i24NEWS / צילום: גדעון מרקוביץ
ערוץ i24news | בלעדי

מתקרבים להשקה: ערוץ i24NEWS בעברית ישקיע 4 מיליון שקל בפרסום

ערוץ החדשות החדש i24NEWS בעברית בחר במשרד הפרסום FCB TLV & atomi מקבוצת IPG להוביל את קמפיין העלייה לאוויר • בשלב הראשון הקמפיין כולל שלטי חוצות ודיגיטל, ובהמשך יעלה פרסום גם בטלוויזיה - אם כי לא בערוצי הברודקאסט

גלית חתן 15.05.2024
החתימה על רכישת אטומי בידי שמעוני פינקלשטיין / צילום: תמונה פרטית

האונליין והאופליין מתאחדים: שמעוני רוכש שליש מסוכנות הדיגיטל אטומי

ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין שבבעלות הפרסומאי דודי שמעוני רכש שליש ממניות משרד הפרסום הדיגיטלי אטומי • בשלב הזה לא צפוי מיזוג בין המשרדים • לאטומי תקציבי דיגיטל של לקוחות כמו הפניקס, אקסלנס, טויוטה ורב בריח

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2020
Y&R | לפני כולם

y&r ישראל ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי במו"מ למיזוג

אם המהלך יתממש, ייווצר משרד בסדר גודל של אחד מ-10 המשרדים הגדולים ■ דודי שמעוני רכש לאחרונה חזרה מקבוצת הפרסום הבינ"ל FCB את מניותיו, והוא כעת הבעלים היחיד של המשרד שלו

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2015

"עלינו לקעקע את תדמית החזירים שדבקה באנשי הפרסום"

חברי איגוד הפרסום נפגשו אמש בניסיון לגבש כלים לשיפור תדמיתו של הענף ולהתמודדות עם המשבר הפוקד אותו ■ תוקם ועדה לגיבוש צעדים אופרטיבים

ענת ביין-לובוביץ' 04.09.2012

תיקון 16: ניסקו נכשלה באישור שכרם של מנהליה הבכירים

עוד "קורבן" של תיקון 16 לחוק החברות, אשר מקשה על בעלי שליטה בחברות נסחרות לאשר את תנאי העסקתם ■ ובינתיים בעילדב, ממשיכים בעלי מניות המיעוט להקשות באישור השכר ליו"ר

אביב לוי 18.12.2011

בעל השליטה בקו מנחה יכריע את שכר יו"ר עילדב, שטרנבך

אבי בגס מחזיק ב8.5% מעילדב, שמשקיעה בחברת קו מנחה שבשליטתו ■ ברקע: מאבק בין בעלי המניות

אביב לוי 08.12.2011

נבחרה הנהלה חדשה לאיגוד חברות הפרסום

חברי האיגוד שנבחרו להנהלה הם אמיר גיא, עמית משיח, נבו כרמי, גיל סמסונוב, יאיר גלר, יורם דמבינסקי, דודי שמעוני, ירון מרחב, פאדול מזאווי ודורון טל

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2010

"איגוד הפרסום אינו שייך לקומץ משרדים גדולים וגם לא ליו"ר"

כך כותב הפרסומאי דודי שמעוני לחברי הנהלת איגוד הפרסום בנוגע להתנהלות סביב תחרות קקטוס הזהב ■ האם מדובר בניסיון למחטף ע"י חלק ממשרדי הפרסום הגדולים שרוצים "להשתלט" על התחרות?

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2009