סאלח דבאח במגעים לפתיחת סניפים באירופה ובמדינות המפרץ

הרשת, הכוללת ארבעה סניפים, יוצאת במיתוג חדש על רקע מגעים מתקדמים ליציאה לחו"ל • לצד השאיפות להתרחבות גלובלית, הרשת מתרחבת גם בישראל וצפויה לפתוח שני סניפים חדשים בחיפה ובנצרת בהשקעה כוללת של 100 מיליון שקל

סאלח דבאח, מנכ''ל הרשת / צילום: צחי קיבנשטיין
סאלח דבאח, מנכ''ל הרשת / צילום: צחי קיבנשטיין

קבוצת הקמעונאות סאלח דבאח ובניו יוצאת במיתוג חדש על רקע מגעים מתקדמים ליציאה לחו"ל. הרשת, הכוללת ארבעה סניפים, משיקה שפה מיתוגית חדשה בארבעת סניפיה הקיימים ובאלv העומדים להיפתח בשנים הקרובות, וזאת על רקע מגעים לפתיחת סופרמרקטים באירופה ובמדינות המפרץ עמן חתמה ישראל על הסכמי שלום, כמו איחוד האמירויות ובחריין. ההשקעה במהלך עומדת על כ־2 מיליון שקל. 

המתחרה של קרפור בדרך: נחשף מיקום הסניף הראשון של SPAR | בלעדי
בקסטרו מעוניינים בזכיינות של המותג הבריטי JDsports במקום מוליוב 

לצד השאיפות להתרחבות גלובלית, הרשת מתרחבת גם בישראל וצפויה לפתוח שני סניפים חדשים בחיפה ובנצרת בהשקעה כוללת של 100 מיליון שקל.

השנה זכתה סאלח דבאח במכרז להקמת מרכז מסחרי בגודל 14 דונם ברובע יובלים בקריית שמונה תמורת 32 מיליון שקל. על השטח יוקם מרכז מסחרי שיכלול גם סניף של הרשת בגודל 7,000 מ"ר ובית מלון חדש יוקם גם הוא במתחם.

בקבוצה מעוניינים לנצל את היתרון והניסיון שיש לרשת בתחום הבשר בישראל, ולהתפתח למקומות נוספים בעולם. בנוסף, יציאה לחו"ל תפתח לדבאח את הדרך ליבוא מוצרים לארץ, כחלק מהמאבק ביוקר המחיה.

מסחר, מזון ומלונאות

קבוצת סאלח דבאח ובניו כוללת את רשת הסופרמרקטים, מרכזים מסחריים, אחת ממשחטות הבקר והצאן הגדולות בארץ, משחטת עופות גדולה, חברה לגידול בקר, חברה לקליית קפה פיצוחים וקטניות, נדל"ן מסחרי ואת רשת מסעדות הבשר אנגוס.

"הקבוצה עושה קפיצת מדרגה משמעותית", מציין המנכ"ל סאלח דבאח, נכדו של מייסד הרשת. "אנו פועלים על-מנת להביא את הבשורה הצרכנית שלנו לכל נקודה בישראל ואף ברחבי העולם. המיתוג החדש, שעליו עמלנו רבות בחודשים האחרונים, הוא ביטוי לשאיפות העסקיות שלנו לעתיד הקרוב, עם התרחבות למגוון תחומי עיסוק כמו נדל"ן, מלונאות, מרכזי קניות ועוד".