ההתמחרות על שר פיטנס: הנאמנים הכריעו לטובת קבוצת הולמס פלייס

קבוצת הולמס פלייס ורשת ספייס הגישו הצעות לרכישת רשת הכושר והבריאות "שר פיטנס" של שיר סנדה • וגם: נירלט תרמה כ-700 ליטר צבע לשיפוץ 400 בתי קשישים נזקקים מבאר שבע ומירושלים • אירועים ומינויים

חיים פרנקל, ספייס, וקרן שתוי, הולמס פלייס / צילום: גיא סיידי, יוני רייף
חיים פרנקל, ספייס, וקרן שתוי, הולמס פלייס / צילום: גיא סיידי, יוני רייף

קבוצת הולמס פלייס ורשת ספייס הגישו הצעות לרכישת רשת הכושר והבריאות "שר פיטנס" של שיר סנדה, שנקלעה לאחרונה לחובות של כ-24 מיליון שקל. לאחר התמחרות בין השתיים, ההצעה של הולמס פלייס עומדת על 1.2 מיליון שקל, ובמקרה שסנדה תוכר כפושטת רגל, בסוף שנת הפעילות הראשונה הסכום יגדל ל-2.2 מיליון שקל. ההצעה של ספייס עומדת על 2.2 מיליון שקל ב-18 תשלומים שיועברו לקופת פירוק החברה. הערב, (ג'), הכריעו הנאמנים לטובת הולמס פלייס. 

חובות של 24 מיליון שקל: צו עיכוב הליכים לשר פיטנס 
מה תעשה הנפילה של רשתות שר פיטנס וסטודיו C לענף חדרי הכושר 

לפי הדיווח של הולמס פלייס לבורסה, הקבוצה - שכוללת 60 סניפים של שלושה מותגים: הולמס פלייס, גו אקטיב ואייקון פיטנס - תקים לצורך המהלך חברה בת שתיקרא SPC. הצעת הרכישה כוללת את זכויות השכירות בשבעה סניפים, ציוד קבוע ונכסי ידע ומוניטין לרבות השם המסחרי והמותג, מערכי שיעורים ואימונים, סימני מסחר וחשבונות פייסבוק ואינסטגרם.

בנוסף, הולמס פלייס מתחייבת להמשיך להעסיק את עובדי הרשת שיהיו מעוניינים בכך, בתנאי העסקה דומים למקובל בקבוצה. סנדה עצמה תועסק בהסכם עבודה אישי, וייפתח לה אופק עסקי: לאחר סיום הליכי פשיטת הרגל היא תוכל לקבל אופציות בהיקף של עד 9.9% מהון המניות של SPC.

"אנחנו חושבים ששר פיטנס זאת רשת מצוינת, מותג חזק עם קהל ממוקד ואיכותי וזה מתחבר לפורטפוליו שלנו", אומרת לגלובס קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס. "כשם שאנחנו רשת מועדוני פרימיום כך גם שר פיטנס, ומכאן החיבור הטבעי. ההצעה לרכישת הפעילות מתחברת לאסטרטגיית הצמיחה שלנו, הן באמצעות צמיחה אורגנית ופתיחת מועדונים והן באמצעות רכישות ומיזוגים".

רשת ספייס, שהוקמה ב-2008 על ידי חיים פרנקל, מונה 22 סניפים בפריסה ארצית, מקרית אתא ועד באר שבע. "אנחנו פעילים במועדוני כושר וקאנטרי קלאב, ומחפשים להתפתח", מסביר פרנקל. "הרבה זמן אנחנו רוצים להיכנס לעולם הסטודיו, ולאור המצב, חשבנו שזו הזדמנות טובה".

ההצעה של ספייס כוללת אף היא את המשך העסקת העובדים. בניגוד להולמס פלייס, היא אינה מותנית בהסכמת הממונה על התחרות, בשל גודל הרשת והעובדה שלא מדובר בסניפים סמוכים. "אין קניבליזציה, וגם נוכל להביא בשורה", מסכם פרנקל.

מפחיתים את הזיהום בענף האופנה

בענף האופנה הגלובלי משקיעים 6-8 מיליארד דולר בשנה ביצירת דוגמאות של דגמים חדשים, שחלקם כלל לא יגיעו לייצור. על מנת לחסוך את ההוצאה - וגם את הנזק לסביבה - חברות רבות מנסות לשפר את הליכי הייצור.

כעת מאחדות שתי חברות ישראליות, Styletech ו-virtuality.fashion, את יכולות ה-AI וה-D3 שלהן במטרה ליצור מהפכה בתחום הזה. השתיים ייצרו קולקציות אופנה וירטואליות בעלויות נמוכות, ויסייעו בצמצום נזקים לסביבה (בזבוז מים, הטמנת עודפי ייצור, שילוחים מיותרים ועוד על ידי פרזנטציה של הפריטים בתלת ממד. קהל היעד מורכב ממותגי אופנה ואתרי סחר מקומיים ובינלאומיים.

סטיילטק נוסדה במהלך הקורונה ב-2020 על ידי גוני גרופר ויזם ההייטק טל מלנבוים. וירטואליטי פאשן נוסדה ב-2016 ובראשה עומד אמנון שלו. לדבריו, " עולם האופנה הולך לכיוון של קולקציות דיגיטליות, וזהו שינוי מבורך. שיתוף-הפעולה יאפשר לנו להציע פתרון חדשני בתחום ה-VTO (Virtual Try On)".

מצנח הזהב

תמרה דירקטור תעמוד בראש קרן הסקנדרי YOLO, המשקיעה בענקיות הייטק גלובליות ופרטיות. קודם לכן כיהנה כמנכ"לית פסגות ניירות ערך.

ליעד שובל, 39, מונתה לסמנכ"לית השיווק של פלטפורמת המשלוחים תן-ביס.

ליעד שובל / צילום: תומר שלום
 ליעד שובל / צילום: תומר שלום

מיכל ויינשל שיינמן, 40, מונתה למנהלת השיווק במרכז הרפואי וולפסון.

מיכל ויינשל שיינמן / צילום: דוברות וולפסון
 מיכל ויינשל שיינמן / צילום: דוברות וולפסון

שגית ביתן תמונה למנכ"לית מעוף משאבי אנוש, מקבוצת מעוף. אסף סרן ימונה למנכ"ל מעוף שירותים מנוהלים.

שאולי בן ערב מונה למנכ"ל יקב הרי גליל.

רן שליט יכהן כמנהל אזורי בחברת הדאטה קלאוד Snowflake.

רן שליט / צילום: Snowflake
 רן שליט / צילום: Snowflake

יהונתן ביטון מונה למנהל מחלקת הסייבר ותשתיות הענן של קבוצת Y-tech.

נילי מדרר, 30, תכהן כמנכ"לית הבית הפתוח לגאווה ולסובלנות בירושלים.

נילי מדרר / צילום: יעל אלכסנדר
 נילי מדרר / צילום: יעל אלכסנדר

חדשות טובות

צובעים ומשפצים: נירלט תרמה כ-700 ליטר צבע למבצע "עושים סדר" של עמותת "בנתיבי אודי", שבמסגרתו אלף בני נוער מתנועות בני עקיבא והצופים ישפצו 400 בתי קשישים נזקקים מבאר שבע ומירושלים. בנוסף לתרומת הצבע, נירלט ליוותה את השיפוצים באמצעות יועצים טכניים מטעמה.

הוקרה והכרה: עמותת הגל שלי לקידום נוער בסיכון, המסייעת לנערים ונערות באמצעות גלישת גלים והתמודדות עם איתני הים, זכתה בתואר יקירת העיר בת ים. עשור לאחר שנפתח המרכז הראשון בעיר (כיום יש שבעה), הוענק פרס הוקרה למייסדים עומר טולצ'נסקי וירון וקסמן.

מימין: יהודה הרוש, עומר טולצ'ינסקי, ירון וקסמן, צביקה ברוט, אלי יריב, ירון לוי / צילום: עמותת הגל שלי לקידום נוער בסיכון
 מימין: יהודה הרוש, עומר טולצ'ינסקי, ירון וקסמן, צביקה ברוט, אלי יריב, ירון לוי / צילום: עמותת הגל שלי לקידום נוער בסיכון