תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

חוויית האירוח בדובאי – לשלב ביזנס ופלז'ר במלון יוקרה

מלון Kempinski Hotel Mall of the Emirates, האולטרה-מודרני של חברת מלונות היוקרה הוותיקה, מציע לאנשי העסקים ליהנות גם מהפן התיירותי בעת השהייה באמירות • תמצאו בו את כל הפסילטיז הנחוצים לפעילות עסקית שוטפת, לצד חוויית אסקפיזם הכוללת אתר סקי, שופינג, גסטרונומיה, ספא, בילויים וטיולים

צילום: Kempinski Dubai
צילום: Kempinski Dubai

הכתבה בשיתוף רשת בית מלון קמפינסקי דובאי

דובאי, הנושקת לחוף הדרומי-מזרחי של המפרץ הפרסי, מספקת תפאורה של נווה מדבר עם קולקציה מרשימה של חופים, חיי לילה נוצצים, היכלי שופינג אקסקלוסיביים ואווירה של החיים הטובים.

לא מעט ישראלים מגיעים לדובאי, הנחשבת למרכז עסקי גלובלי למטרות עסקים - כנסים, הזדמנויות מקצועיות, קשרי מסחר - ומחפשים לשלב בין ביזנס לפלז'ר. לשמחתם, הכוכבת של איחוד האמירויות - העולה על כל דמיון בגרנדיוזיות ובפאר שלה - מציעה יצירות ארכיטקטוניות, קולינריה משובחת וחוויות בכל הסגנונות האפשריים - ומהווה יעד אטרקטיבי לבילויים והנאות במהלך נסיעת עבודה.

מי שמגיע לדובאי לעניינים עסקיים או לאחד מאינספור האירועים המתרחשים במרכז הסחר העולמי שלה, מוזמן להתרענן ולהתפנק בסגנון חדשני בסטנדרט הגבוה ביותר ולמקסם את הקסם הייחודי של העיר ב-Kempinski Hotel Mall of the Emirates. מלון אולטרה-מודרני בדירוג 5 כוכבים של חברת מלונות היוקרה הוותיקה, המציע חוויית אסקפיזם בלתי נשכחת כבר מעצם מיקומו המבוקש - בקניון האמירויות, הלב הפועם של דובאי.

להרגיש בבקתת סקי בלב המדבר

לדברי Haya Shala, מנהלת השיווק של מלון קמפינסקי קניון האמירויות, "המיקום הנוח של המלון בכביש שייח זאיד מציע מבט ממעוף הציפור של קו הרקיע המדהים של דובאי". הקרבה של המלון ל"סקי דובאי", אתר הסקי המקורה באמירות, בא לידי ביטוי גם בקונספט שלו - והוא כולל קרוב ל-400 חדרים וסוויטות באסתטיקה אלגנטית. גולת הכותרת הן בקתות סקי המשקיפות לעבר המדרונות המושלגים של סקי דובאי, מעוצבות באותנטיות ואפילו כוללות שירות של משרת אישי.

המלון מחובר ישירות לקניון האמירויות, העתיר ביעדי קניות מובילים בעולם, עם יותר מ-700 חנויות של מותגים בינלאומיים, כולל אופנה עילית, אלקטרוניקה, תכשיטים ומוצרי ספורט. בקניון נמצא, כאמור, גם סקי דובאי - מדרון סקי מקורה מכוסה שלג אמיתי בלב המדבר הנגיש ישירות מהמלון.

לפרטים נוספים על חוויית האירוח ב-Kempinski Hotel Mall of the Emirates Dubai הקליקו כאן>>

Haya Shala מספרת על השער לאמירות שפותח המלון בפני האורחים: "המלון שלנו מהווה נקודת התחלה מושלמת לסיור בעיר. הוא במרחק של 5 דקות הליכה מתחנת המטרו Mall of the Emirates, ממנה ניתן להגיע ליעדים שונים ברחבי העיר; הוא שוכן בקרבת אטרקציות מובילות כמו בורג' אל ערב, אחד מהבניינים הגבוהים בעולם הניצב על אי מלאכותי, חופים מטופחים רבים ביניהם Sufouh Beach, Jumeira Public Beach וכן ממוקם כ- 20 דקות נסיעה בלבד מהבניין הגבוה בעולם, בורג' ח'ליפה הנישא לגובה של 828 מטרים וכולל 163 קומות עם מרפסת תצפית המציעה נוף פנוראמי של 360 מעלות".

  • צילום: Kempinski Dubai

    צילום: Kempinski Dubai

  • צילום: Kempinski Dubai

    צילום: Kempinski Dubai

  • צילום: Kempinski Dubai

    צילום: Kempinski Dubai

  • צילום: Kempinski Dubai

    צילום: Kempinski Dubai

  • צילום: Kempinski Dubai

    צילום: Kempinski Dubai

 

אופציות כשרות לצד סביבה עסקית מלאה

קמפינסקי קניון האמירויות ממוקם באזור המגורים השקט אל בארשה המפורסם גם בפארק הפיקניקים הפופולרי "אגם אל בארשה", ונמצא במרחק קצר מקרטינג דובאי ו-Miracle Garden - המציג עושר ססגוני של מלאכת גינון אמנותית ופוטוגנית.

מעבר למיקומו הנוח לנוסעים העסקיים, קמפינסקי דובאי מציע שירותים עסקיים ומתקני פנאי לשילוב אופטימלי בין עבודה למנוחה בביקור אחד. לדברי Haya Shala "במלון מציע חדרי כנסים הכוללים מספר חדרי ישיבות בכל הגדלים. כשבטרקלין אקזקיוטיב בקומה ה-11, האורחים יכולים ליהנות מתחושת פרטיות ונוחות בעבודה, שתייה חמה וקלה וכיבוד.

"כמו כן, מסעדת הטאפאס הספרדית שלנו, Salero, מציעה ארוחת צהריים עסקית בתפריט קבוע של 150 דולר אמריקאי, בימי חול בין השעות 12:00-15:00. החדרים במלון מאובזרים בפינת ישיבה ובגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי", היא מוסיפה

אגב גסטרונומיה, ההרפתקה הקולינארית היא חלק בלתי נפרד מחוויית האירוח במלון וממחישה היטב את האקלקטיות בה מתאפיינת הסצנה הגסטרונומית של העיר.
Haya Shala מספרת כי "המסעדות של המלון Olea ו-Salero, שונות בתכלית זו מזו, כל אחת מגישה מנות אותנטיות ממטבח אחר - האחת מזרח תיכונית והשנייה כאמור ספרדית והן מייצגות את הסצנה המגוונת של דובאי. צוות המסעדות גם קשוב לשומרי כשרות ויכול להכין עבורם אוכל כשר 24 שעות לפני הסעודה על פי בקשה מהאורחים. בנוסף, ישנם תפריטים כשרים עשירים ומגוונים למי שמעוניין להזמין אוכל כשר לחדר".

בימי עבודה עמוסים תוכלו למצוא מפלט מרגיע בספא SENSASIA היוקרתי המספק מגוון טיפולים לגוף ולנפש או לבקר בשתי "בריכות האינסוף" כשבבר הבריכה והטרסה Mosaic Chill רוקחים קוקטיילים יצירתיים; אפשר גם ולשמור על שגרת האימונים במכון הכושר המאובזר היטב.

כמו כן, במהלך נסיעת עסקים עמוסה השירות של קמפינסקי יכול לעשות את ההבדל בארגון הלו"ז והיכרות עם העיר. מפתקים עם תחזית מזג האוויר שמחכים על הכרית בסיומו של יום ועד הנציגה הלבושה באדום, שמסייעת לאורחים בשאלות ומידע ומסייעת להם בתכנון הטיול האורבני המתאים להם אישית.

לחקור ולגלות את דובאי לפני ואחרי העבודה

Haya Shala מסכמת ואומרת כי המלון יכול לשמש פלטפורמה לכל מה שדובאי יכולה להציע לאנשי העסקים המבקרים בה ולשדרג להם את השהייה באמירות - לחוות בילוי בכפר הגלובלי אשר מפגיש בין גסטרונומיה למופעי בידור לאווירת קרנבל תמידית לצד ספארי מדברי ועוד. דובאי הקוסמופוליטית מספקת חוויות מבוקר ועד ליל - ומאפשרת לעשות עסקים וליהנות מכל רגע.

לפרטים נוספים על חוויית האירוח ב-Kempinski Hotel Mall of the Emirates Dubai הקליקו כאן>>

צרו איתנו קשר *5988