דוח פינטק | פודקאסט

"ערך חברות פינטק יעלה על הבנקים, אך אלו פה כדי להישאר"

החדשנות הפיננסית מאתגרת בשנים האחרונות את הבנקים הגדולים, שהתרגלו לעמוד במרכז ההגמוניה הפיננסית • האם אלו ישרדו את מהפכת הפינטק? • יובל טל, מייסד פיוניר ומוותיקי הפינטק בארץ, מתארח בפודקאסט "דוח פינטק" ומספק הצצה מנקודת מבט אחרת על עולם הפינטק • האזינו

עולם הפינטק, תחום יחסית צעיר במערכת הפיננסית, מאתגר רבות את הבנקים שמוצאים את עצמם לא אחת מאחור בתחרות על הלקוח. ישנם רבים הטוענים כי עתידם של הבנקים להיעלם מהנוף הפיננסי בחלוף השנים.

יובל טל, מייסד פיוניר ומוותיקי הפינטק בארץ ובעולם, חושב אחרת ומתארח לשיחה מרתקת בפודקאסט 'דוח פינטק' בהנחיית ד"ר אושי שהם-קראוס בכדי להסביר מדוע לדעתו הפינטק לא יצליח את הבנקים. "חברות הפינטק ניסו לאתגר את הבנקים עם טכנולוגיה חדשנית", מסביר טל, "יש כמה בנקים שהצליחו להתמודד, אבל הבנקים הותיקים לא הצליחו להדביק את הקצב. יש אינטרס של כל המערכת שאותם שחקנים ישארו, אבל לא בטוח שאלו יהיו אותם בנקים".

עוד בפרק: על חלוקת התפקידים בין בנקים לבין חברות פינטק, וגם על השפעת הקורונה על התחום ועתידו של הענף.

עקבו אחר הפודקאסט בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם בהעתקת כתובת ה- RSS

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.