דוח פינטק | פודקאסט

העתיד עדיין לא כאן: למה העולם הפיננסי טרם עבר לבלוקצ'יין?

במשך שנים דיברו על ההבטחה הגלומה בבלוקצ'יין • למה העולם הפיננסי טרם אימץ את מטבעות הקריפטו, והאם חלק קטן מההבטחות המדוברות עומד להתקיים בקרוב? • האזינו 

אילוסטרציה: shutterstock
אילוסטרציה: shutterstock

שנים מעטות לאחר שמטבע הביטקוין החל להתבסס הובן כי עיקר הבשורה אינו דווקא במטבע הזה, אלא בתשתית המאפשרת את קיומו - הבלוקצ'יין. מאז הוצף השוק בהנפקות ובחברות בלוקצ'יין רבות שבאו ונעלמו, בחלקן יחד עם כספי המשקיעים הנלהבים. אבל האם זמנו של הבלוקצ'יין באמת עומד להגיע? והאם הוא עומד להחליף באמת את משרדי רואי החשבון ולהפוך את המקצוע מיותר?

"עולם שבו כל החברות שבו כל העולם יושב על טכנולוגית בלוקצ'יין עדיין רחוקה מאיתנו, טרם נמצאה הטכנולוגיה שתאפשר מעבר מסיבי של העולם לטכנולוגיה" מסביר טל דולב, שותף ומנהל היעוץ הטכנולוגי בחברת BDO ישראל בפודקאסט 'דוח פינטק' בהנחיית ד"ר אושי שהם-קראוס, "אבל גם אם העולם יעבור לעבודה על תשתית בלוקצ'יין, הוא לא יצליח להעלים לא יחליף את משרדים בהם דרושה מחשבה תבונית כמו משרדי ראיית החשבון". 

עקבו אחר הפודקאסט בספוטיפי , באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם בהעתקת כתובת ה- RSS

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.