בנק אגוד מעלה לאוויר קמפיין המבוסס על סרטון YouTube פופולרי שזכה בחודשים האחרונים ליותר מ-5 מיליון צפיות וחיקויים רבים.
מדובר בשיר ה"טרו-לו-לו" של הזמר אדוארד קיל שבוצע בשנות ה-70.
בבנק, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, הפכו את שיר ה"טרו-לו-לו" לשיר הטרו-"לא-לא-לא", בו נראים הפקידים מסרבים להיענות לבקשות שונות של הלקוח, עד שהוא מגיע לסיף בנק אגוד ושומע את המילה "כן" במקום "לא".
הקמפיין הוא חלק ממיתוג מחדש שערך הבנק לפני כשנה, במסגרתו השיק את הקונספט "חשבון הפוך". עתה הוא משתמש בו כדי לקדם את מוצר בנקאי חדש בשם "הפוך גדול", ונועד לבסס את מעמדו כאלטרנטיבה לבנקים הגדולים.
זוהי פעם ראשונה בארץ בה בוחר משרד פרסום להשתמש בסרטון שזכה לפופלריות באינטרנט ועושה לו גירסה רשמית. על-פי רוב הזרימה היא הפוכה, וסרטוני פרסומת מהאון-ליין עושים את דרכם לרשת.
הקמפיין ישלב טלוויזיה, שילוט חוצות, רדיו, אינטרנט וכן אפליקציית משחק ייחודית ברשת החברתית פייסבוק.
הזמר הרוסי אדוארד קיל סיפר בראיונות לתקשורת כי מאז שהסרטון רץ באינטרנט, הוא נהפך לסלבריטאי לכל דבר, עסוק בהופעות עד ספטמבר במדינות שונות, ומקבל בקשות ממעריצים שרוצים להשמיע בפניו את הביצוע האישי שלהם לשיר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.