רשת חרש, המשווקת מותגי ריצופים, חיפויים וכלים סניטריים, משלימה בימים אלה מהלך שיווקי רחב הכולל מיתוג מחדש ושינוי השפה התקשורתית.
במקביל משיקה חרש אולם קונספט חדש בבני-ברק.
סך ההשקעה במהלך עומדת על כ-7 מיליון שקל. על מהלך המיתוג אחראי משרד הפרסום סיגאווי&סיגאווי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.